تولید کننده عسل

در وب سایت ویکیوز می توانید لیستی کامل از تولید کننده های عسل را مشاهده کنید

تولید کننده عسل

در وب سایت ویکیوز می توانید لیستی کامل از تولید کننده های عسل را مشاهده کنید

منابع و مطالب این وبلاگ از سایت اصلی یعنی www.safarbank.ir است
سفربانک یک بانک جامع گردشگری است که متشکل از 6 هزار آژانس مسافرتی است
ارزان ترین تورهای ممکن در سفربانک موجود میباشد

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کشور امارات یکی از توریستی ترین کشور های دنیا به شمار میرود

این کشور جاذبه های گردشگری و مکان های توریستی بی نظیری دارد

در سفر بانک تور ارزان امارات با قیمت بسیا مناسب فراهم شده است تا شما دوستان عزیز از این تور ارزان نهایت استفاده و لذت را ببرید

شهر دبی یکی از تجاری ترین و زیبا ترین شهر های امارات هست

با 600 هزار به دبی سفر کنید

تور های ارزان دبی را از دست ندهید

پیش نهاد های سفر بانک را از دست ندهید

منبع: بانک جامع اطلاعات گردشگری

  • iman ghaderi
  • ۰
  • ۰



نویسنده و سیاستمدار فرانسوی الاصل آلفونسو دی لامارتین در قرن نوزدهم با تعجب و ذوق بسیار گفت: «اگر یک شخص شانس این را داشت که تنها یک بار جهان را ببیند، بهتر است نگاهی هم به استانبول داشته باشد.» استانبول با سابقه ای به طول شانزده قرن که پایتخت روم شرقی، روم و امپراطوری عثمانی‌ها بود حال دیگر وارد دنیای متمدن شده است. این شهر دو قاره را به هم نزدیک می‌کند، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر مجازی، فرهنگ و فلسفه اروپایی‌ها و آسیایی‌ها، باختر و خاور را بهم پل می زند. این شهر که از قدیم به عنوان مرکز جامعه‌ی مسیحیان برای بیش از یک هزاره و بعد از آن اسلام برای مدت 500 سال، شهری چند ملیتی و مقاوم بوده است اما همچنان قمرویی برای سردمدارن، کلیسای ارتدوکس شرقی، مناطق میراث یهودی و میراث‌های نژادهای مختلف است. این شهر نقطه‌ی عطف تاریخ بشریت است، منطقه ای با رشد بی رویه 700 مایل مربع (1812 کیلومترمربع)، کلان شهری پر از تپه مزین به نزدیک به 20000 منطقه‌ی فرهنگی از 16 هزاره قبل از میلاد مسیح تا به امروز است. این شهر با 19 مایل (30 کیلومتر) در امتداد تنگه بسفر بنین دریای مرمر و دریای سیاه رکن اصلی راه‌های تجاری به تمامی جهات است. استانبول اگرچه دیگر پایتخت نیست اما قلب جهانی و مرکز امور مالی وپر جمعیت ترین شهر جمهوری ترکیه است. رشد بی رویه جمعیت این شهر به بیش از 10 میلیون نفر رسیده
(در سال 2015) و همچنان در حال رشد به سمت روستاهای ساحلی با کوچه‌های سنگفرش شده و حوزه‌های صنعتی شیشه و فلز است و با مسابقات لیگ فوتبال و بلوارهایی پر از مغازه‌های طراحی لباس روح تازه ای در آن است. بیزانس، رم جدید، قسطنطنیه، استانبول قدیم نام‌هایی است که با گذر زمان تغییر کرده اما افتخارات همچنان پابرجا هستند.
تور ارزان ترکیه

منبع:سفر بانک2

  • iman ghaderi
  • ۰
  • ۰


1. هاوایی

هاوایی، از محبوبترین و بهترین مقصدهای کریسمس است، این جزیره شگفت انگیز  در اقیانوس آرام، ایالت پنجاهم کشور آمریکا است. هاوایی با  بهترین هتل ها، غذاهایی بی نظیر، و طبیعت بکرش، از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات کریسمس است.
 

2. نیویورک سیتی با تور ارزان آمریکا

 نظرتان در مورد اسکی روی یخ در «راکفلر سنتر» منهتن چیست؟ این یک شانس بزرگ است که تنها در نیویورک می توانید داشته باشید. کالسکه سواری در «سنترال پارک» در نیمه های شب فراموش نکنید، اما برای شام کریسمس، انتخاب از بین 1000 نوع رستوران حقیقتا کار دشواری است!
شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست و  قطار شهری نیویورک که در سال ۱۹۰۴ افتتاح شد، طولانی‌ترین خط متروی جهان است.


3. پراگ، جمهوری چک

در 25 دسامبر هر ماه میدان «اولد تاون» در مرکز پراگ شور و هیجان خاص خود را دارد. فروشگاه های باز و انواع سرگرمی ها و چشم اندازها این شهر را بسیار زنده و جذاب کرده است. پراگ به طور کلی، از بهترین مقصدهای سفر در اروپای شرقی در طول سال است. اما در ماه دسامبر حقیقتا دیدنی تر است . می‌توان گفت که پراگ تنها شهر اروپایی است که با وجود گذشت قرن‌ها هنوز آثار و بناهای فراوان قرون وسطی در ان به چشم می‌خورد


4. پاریس، فرانسه با تور ارزان فرانسه

شهر نورانی پاریس در ماه دسامبر حتی پر نور تر از همیشه می شود. پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا شناخته شده است. بعد از ظهرتان را در خیابان اعیان نشین «شانزه لیزه» (زیباترین خیابان جهان) قدم بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید، ویترین مغازه ها را تماشا کنید. اگر به سرگرمی های خانوادگی علاقه مندید، «دیزنی لند پاریس» را به شما توصیه می کنیم.  از موزه با عظمت «لوور»، با آنهمه چراغانی های کریسمس دیدن کنید.  رود سن از میان این شهر می‌گذرد.
سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند.


منبع:سفربانک


  • iman ghaderi