تولید کننده عسل

در وب سایت ویکیوز می توانید لیستی کامل از تولید کننده های عسل را مشاهده کنید

تولید کننده عسل

در وب سایت ویکیوز می توانید لیستی کامل از تولید کننده های عسل را مشاهده کنید

منابع و مطالب این وبلاگ از سایت اصلی یعنی www.safarbank.ir است
سفربانک یک بانک جامع گردشگری است که متشکل از 6 هزار آژانس مسافرتی است
ارزان ترین تورهای ممکن در سفربانک موجود میباشد

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرکه در حقیقت به عنوان یکی از فرآورده های طبیعی است که می توان آن را از میوه های مختلف تهیه کرد. یکی از انواع سرکه ، سرکه خرما است. به عبارت دیگر ، رطب از جمله میوه هایی است که می توان از آن در تهیه سرکه استفاده کرد. سرکه دارای کاربردهای مختلفی است که از جمله آنها می توان به مواردی همچون مصرف غذایی ، مصرف دارویی ، و همچنین استفاده به عنوان پاک کننده اشاره کرد. سرکه به طور کلی به طبیعت هیچ آسیبی نمی رساند. سرکه خرما یکی از نمونه های پرکاربرد سرکه است که در قسمت های مختلف جهان تولید می شود.

خرما از جمله میوه هایی است که در ایران با کیفیت بالا تولید می شود. بنابراین یکی از مرغوب ترین انواع سرکه خرما در ایران تولید می شود. در تولید این نوع سرکه از خرما با کیفیت بالا استفاده می شود. در این پست قصد داریم در مورد طرز تهیه سرکه خرما مطالبی را ارائه دهیم. در صورت علاقه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سرکه خرما

برای تهیه سرکه خرما به مواد زیر نیاز داریم:

  • خرما به میزان دو کیلوگرم
  • آب جوشیده شده به مقدار چهار لیتر
  • به میزان یک قاشق غذاخوری نمک
  • سرکه به مقدار 2/1 لیتر
  • یک قاشق مربا خوری مایه خمیر

طرز تهیه سرکه خرما

برای این منظور ابتدا باید هسته های خرما را جدا نموده و رطب را چرخ نمایید. خرما چرخ شده را در داخل یک ظرف با دهانه بزرگ بریزید. این ظرف نباید فلزی باشد. سپس به خرما ، سایر مواد را اضافه نمایید. در انتها درب ظرف را ببندید و به مدت 25 الی 50 روز آن را در یک محل تاریک و نسبتا گرم نگهداری نمایید. در این مدت لازم است تا هر هفته یکبار درب ظرف را باز نمایید و مواد داخل ظرف را با هم مخلوط نمایید. این کار موجب می شود تا مواد موجود در ظرف به طور یکسان تخمیر شوند. در انتهای دوره نیز سرکه را باید با استفاده از یک پارچه تمیز صاف نمایید.

نکاتی در مورد سرکه خرما

  • در تهیه این نوع سرکه ، باید توجه داشته باشید که انواع خرما و رطب که دارای شیره بیشتری هستند و شیرین تر می باشند، سرکه مرغوب تری می دهند. علاوه بر این به میزان آب بیشتری نیز نیاز دارند.
  • ظرف مورد استفاده در تهیه سرکه خرما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا در طول عمل تبخیر که محتویات سرکه بالا می آیند ، سر ریز نشود.
  • مخمر تنها به منظور تسریع در تهیه سرکه استفاده می شو.

منبع: تولید کننده سرکه خرما


  • iman ghaderi
  • ۰
  • ۰

نان و شرکت های معتبر آن : نان سالیان سال است که جزو خوراکی ها و غذاهای تمام مردم دنیا قرار دارد. تهیه ی نسبتا راحت و هزینه ی تولید پایین آن، در کنار فواید غلاتی مانند گندم که در آن ها استفاده می شود، میزان این محبوبیت را بالا نگه داشته است. شاید جالب باشد بدانید که در دنیا برندهای زیاد و معتبری در خصوص تولید نان وجود دارند که حدود 200 سال از عمر آنها می گذرد و رقابت زیادی نیز با هم دارند. در زیر نگاهی خواهیم انداخت به تعدادی از این برند های معتبر تولید کننده نان.

نان و شرکت های معتبر آن

نان و شرکت های معتبر آن :

Warburtons

یکی از بزرگ ترین شرکت های انگلستانی است که در سال 1876 توسط آقای توماس واربرتون و با همکاری اعضای خانواده اش که اهل شهر بلتون بودند تاسیس شد، شرکت واربرتونز پس از طراحی و اجرای یک برنامه توسعه بزرگ در سال 1990 شناخته شد. این شرکت در سال 2003 توانست یازدهمین شعبه خود را در انفیلد افتتاح کرد. در سال 2004، واربرتونز فاز دوم تولید نان های حجیم خود را در اسکاتلند با تکمیل تجهیزات کارخانه ای در اسکاتلند به اتمام رساند. این شرکت با موفقیت توانست در مارس 2006 بزرگ ترین نانوایی را در اروپای مرکزی نورمنتون، غرب یورکشایر افتتاح کند که امروزه به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های نان در جهان از آن یاد می شود. کمپانی واربرتونز همچنان پس از 193 سال یک کمپانی خانوادگی باقی مانده است.

Tai Cheong

کمپانی تای چنگ کار خود را از سال 1954 در هنگ کنگ آغاز کرد. این کمپانی در سال 1971 و با تولید تارت های تخم مرغی شهرت خاصی نزد مردم پیدا کرد، شرکت تای چینگ انواع نان های معروف چین و حتی بعضی از نان های خارجی  را تولید می کند که این مساله باعث توجه زیاد رسانه ها به این کمپانی شده که از مهمترین دلایل در پیشرفت این تولید کننده نان بوده است.

Bourke Street Bakery

بروک در سال 2004 در سیدنی استرالیا به عنوان یک کافه نان کوچک شروع به کار نمود و در ابتدا یک نانوایی کوچک بود. آلام پل و دیوید مک گینز نانوایان و بنیانگذاران آن مجموعه، اعتقاد داشتند که نان ها باید 100 درصد به صورت دستی و سنتی پخته شوند. این نانوایی در حال حاضر دارای هشت شعبه در سرتاسر استرالیا می باشد.

Fazer Group

فازر فنلاندی توسط آقای کارل فازر در سال 1891 در فنلاند تاسیس شد، این کمپانی از چهار بخش به نام های فازر روسیه، فازر آمریکا، فازر کندی کینگ و نانوایی فازر تشکیل شده است که در حال حاضر در هشت کشور جهان فعالیت می کند. فازر خود را به عنوان یکی از تولید کننده های پیشرو در زمینه ی صنعت نان در کشورهای استونی، لیتوانی ، روسیه، لتونی، سوئد و روسیه به مردم معرفی کرده است که در حال حاضر دوره توسعه کاری خود را سپری می کند، شرکت فازر دارای  رشد بی سابقه ای در بازار روسیه بوده که کسب و کار را در آن شرکت چهل درصد از سال قبل بیشتر کرده است .این شرکت در سال 2008 مبلغ سرمایه ی ثابت خود را از 170 میلیون یورو به 223 میلیون یورو تغییر داد.

این ها تعدادی از معتبرترین برندهای تولید نان در جهان بودند. چنانچه شما هم برندهای معتبر دیگری را می شناسید حتما آنها را با ما در میان بگذارید. در ضمن شما می توانید فهرستی کامل از تولید کننده انواع نان را در وب سایت ویکیوز مشاهده نمایید.

مجله و فرا تر از مجله

مجله ی اینترنتی ویکیوز

  • iman ghaderi